מאמרים על האמת האבסולוטית, האמת המוחלטת
 
 
 
 
   ראשי - מפה
   אבולוציה ובריאה
 
 
  > חיפוש האמת
 
 
  > אמת אבסולוטית
 
 
  > אמונה, דת ומדע
 
 
  > גיל העולם
 
 
  > בריאה - ראשי
 
 
  > אבולוציה - ראשי
 
 
  > פילוסופיה - ראשי
 
 
 
 
   משמעות ודתות
   השקפה ודעות
   שאלות ותשובות
   תורה ויהדות
   סרטים והרצאות
   הורדות (חינם)
   הכר את יהדותך
   פרטים והדרכה
 
 
 
 
 
 
 
הבורא
האמת
החוברת
גיל העולם
 

מאמרים על האמת האבסולוטית

 
סדר ותכנון - האם יש אלוקים?
 
 
האפשרויות העומדות לפנינו הן: הסדר הוא באמת סדר אשר סודר בידי מתכנן, או שהסדר הוא אשליה של סדר, שלמעשה נברא כך מן הכאוס. באמצעות מאמר זה תוכל לזכות בכלים לוגיים של ברזל כיצד להחליט מהי אמת ומהי אשליה!
 
מסודר או רק נראה מסודר?  ●  חוקי הטבע, אפשר להסביר אותם?  ●  זה פשוט כאן!  ●  איך אפשר להסביר לו מה זה רעב?  ●  יש כאן אש! אבל אולי זה רק נדמה לי?  ●  רמאי, הקובייה מזוייפת!  ●  הוא הרים סכין מגואלת בדם!  ●  המשוואה הלוגית בפעולה  ●  המשוואה הלוגית במבחן של סכנת חיים!  ●  אי אפשר להתכחש!  ●  בחן את עצמך!
 
 
 
 
כיצד נהיה בטוחים שיש אלוקים?
 
 
כיצד נוכל להיות בטוחים בקיומו של אלוקים? האם ההגיון שיש בורא לעולם נובע מחוסר ידע? איך בעצם אנו מחליטים אם דבר מסויים הוא בכלל נכון?
 
הגיוני, הגיוני, אבל מה עם הוכחה?  ●  אין מה להפסיד  ●  אתה לא יודע מיהו אבא שלך  ●  הגיוני שזה אבא שלי  ●  הגיוני ולא צריך הוכחה  ●  אתה מאומץ, אני אומר לך שאתה מאומץ  ●  אתה לא אבא שלי  ●  מדוע הכופר באלוקים גרוע יותר מעובד אלילים?
 
 
 
 
האמת האבסולוטית - פילוסופיה למתקדמים
 
 
מאמר סיכום: המאמר הבא הוא על אחריותכם בלבד. הוא יכול להפחיד, ולהעלות שאלות עמוקות מידי על דברים אותם חשבתם למובנים מאליהם. מהי אמת? וכיצד אנו מחליטים אם משהו מסויים הוא אמיתי או רק נראה ככזה?
 
מהי "אמת"?   ●  מהו מושכל ראשון?   ●  האם המושכל השני יכול להתגלות כאמת?   ●  ועוד נושאים רבים במאמר...    ●  ולבסוף, שאלת השאלות, כיצד ניתן להוכיח או להפריך את האבולוציה באמצעות התיאוריה, ומהי האמת בדבר התכנון הקוסמי והבריאה.
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
  לחץ כאן כדי לצפות בתגובות לדף זה!
 
 
     פעולות נוספות
 
הידעת?
 
במפת האתר תמצא ניווט לכל הקטגוריות הקיימות באתר בדף אחד!
   
     אתה נמצא כאן:  מאמרים > פילוסופיה > אמת מוחלטת